نگار سلیمانی

سیویتاس در سومین چالش نوآوری تهران هوشمند

سیویتاس در سومین چالش نوآوری تهران هوشمند برنده شد.

تیم سیویتاس با شرکت در سومین چالش نوآوری تهران هوشمند (هکاتون)، موفق به کسب مقام دوم شد. این رویداد سه روزه همزمان با هفته تهران هوشمند از چهاردهم تا شانزدهم آذرماه ۱۳۹۸ به همت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در کارخانه نوآوری آزادی و با همکاری “پلنت ” و “پلتفرم نوآوری باز پرابلم ” برگزار شد و تیم سیویتاس با شرکت در چالش نوآوری تهران هوشمند و ارائه پروژه ONcity موفق به کسب رتبه دوم شد.
هدف از برگزاری این چالش، توسعه محصولات نوآورانه با استفاده از APIهای منتشر شده توسط شهرداری تهران بود. در این چالش نوآوری ۶۱ نفر در قالب ۲۳ تیم ثبت نام کردند که بعد از انجام ارزیابی اولیه، مجموعا ۲۰ تیم به رویداد سه روزه راه پیدا کردند. در این سه روز همه تیم ها می بایست بـا بهره بـرداری از این APIها به ارایه راهکارهای فناورانه و نوآورانه در زمینه حل معضلات شهری می پرداختند.

دو روز اول صرف پر کردن بوم ناب، استفاده از API ها برای تولید mvp (کمینه محصول پذیرفتنی)، مشورت با مربیان و منتورهای فنی و ترسیم نقشه راه و چکش کاری ایده برای رسیدن به پختگی لازم برای روز ارائه شد.
و در روز آخر نیز همه تیم ها به ارائه نهایی در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) شهرداری تهران و در برابر داوران متخصص در این حوزه پرداختند. 6 تیم از 20 تیم، کاندید کسب مقام های اول تا سوم شدند و اعلام نتایج نهایی و تقدیر از سه تیم برتر در برج میلاد همزمان با افتتاحیه همایش تهران هوشمند انجام شد.

مفتخریم که تیم سیویتاس در سومین چالش نوآوری تهران هوشمند، با پشتوانه ی مطالعاتی خود در زمینه شهر هوشمند و شهر خلاق توانست با ارائه پروژه ONcity – با موضوع معرفی کاربری های ضروری و فعال اطراف بر اساس اطلاعات لحظه ای و شعاع دسترسی- موفق به کسب مقام دوم در این رویداد تخصصی شود و راه خود را بیش از پیش حرفه ای تر و محکم تر ادامه دهد.

[aparat id=”jkeGh”]