برای دسترسی هر چه بهتر و آسانتر شما عزیزان به مطالب مورد نظرتان، محتواهای بلاگ بر اساس سه موضوع زیر دسته بندی شده است.

استارتاپ موفق معماری

معرفی 7 استارتاپ موفق معماری در جهان

تکنولوژی و بستر وب روز به روز گستره ی خود را به تمام رشته های تحصیلی و کاری می کشاند و معماری نیز از این قاعده مستثنی نیست. طی یک دهه گذشته ، صنعت – AEC  Architecture, Engineering, and Construction شاهد ظهور استارتاپ های موفق معماری بوده است. شرکت های جوانی که با استفاده از…

ادامه مطلب

معمارانِ کارآفرین و دانش آموخته های معماریِ موفق در رشته های دیگر؛ داخل و خارج از ایران

در مقاله ای که پیشتر منتشر کردیم از دلایل پتانسیل بالای فارغ التحصیلان معماری و طراحی شهری، در ورود به عرصه کارافرینی صحبت کردیم. همچنین اشاره کردیم که به سبب میان رشته ای بودنِ معماری و طراحی شهری، دانشجویان این فرصت را دارند که علاوه بر آشنایی با رشته های مکمل و هم راستا، خود…

ادامه مطلب

دلایل موفقیت فارغ التحصیلان معماری و طراحی شهری در عرصه کارآفرینی و استارتاپی

تجسم بیشترِ ما، فارغ التحصیلان معماری و طراحی شهری، از آینده شغلیمان عضویت در سازمان نظام مهندسی، گرفتن حق امضا، جذبِ شرکت هایِ قدر شدن و تاسیس شرکت مهندسین مشاور هست. و یا تاسیس استودیوی مستقل و کار بر روی پرسنال برندینگ و همچنین انجام کارهای دیگر مثل تری دی مدلینگ و … . اما…

ادامه مطلب
بازی اینستاگرامی ژوژمان

برگزاری بازی اینستاگرامی ژوژمان به مناسبت روز معمار

بازی اینستاگرامی ژوژمان یک بازی محیطی آنلاین می باشد که در بستر اینستاگرام و به مناسبت بزرگداشت روز معمار ، توسط تیم سیویتاس و با همکاری پیج های مرتبط با مباحث معماری، شهرسازی و هنر برگزار می شود. این بازی در 3 اردیبهشت 1399 از صفحه اینستاگرامی civitas_ir شروع شده و تا 10 اردیبهشت ادامه…

ادامه مطلب
ایجاد حس مکان و تعامل با فضای معماری

ایجاد حس مکان و تعامل با فضای معماری از طریق بازی های محیطی

ایجاد حس مکان و تعامل با فضای معماری، موضوعی است که یک معمار در اثرش، همیشه به دنبال آن است. و در صورت نبود این ارتباط بین کاربر و معماری، پر بیراه نیست اگر پروژه را شکست خورده و یا ناتمام فرض کنیم. معماری که کالبدیست بر روح، معنا و فعالیت، چگونه می تواند بدون…

ادامه مطلب
بازی محیطی تبلیغاتی

بازی محیطی تبلیغاتی ؛ جایگزینی مناسب برای تبلیغات محیطی

کسب و کارها برای معرفی برند خود و کارشان از راه های مختلفی استفاده می کنند. با این هدف که تا جای ممکن، افراد بیشتری از کسب و کار آن ها و خدمات و محصولاتشان مطلع شوند، آن ها را با یک تصویر مثبت به خاطر بسپارند و در بهترین شرایط، آن ها را به…

ادامه مطلب
استارتاپ موفق معماری

معرفی 7 استارتاپ موفق معماری در جهان

تکنولوژی و بستر وب روز به روز گستره ی خود را به تمام رشته های تحصیلی و کاری می کشاند و معماری نیز از این قاعده مستثنی نیست. طی یک دهه گذشته ، صنعت – AEC  Architecture, Engineering, and Construction شاهد ظهور استارتاپ های موفق معماری بوده است. شرکت های جوانی که با استفاده از…

ادامه مطلب
بازی اینستاگرامی ژوژمان

برگزاری بازی اینستاگرامی ژوژمان به مناسبت روز معمار

بازی اینستاگرامی ژوژمان یک بازی محیطی آنلاین می باشد که در بستر اینستاگرام و به مناسبت بزرگداشت روز معمار ، توسط تیم سیویتاس و با همکاری پیج های مرتبط با مباحث معماری، شهرسازی و هنر برگزار می شود. این بازی در 3 اردیبهشت 1399 از صفحه اینستاگرامی civitas_ir شروع شده و تا 10 اردیبهشت ادامه…

ادامه مطلب
ایجاد حس مکان و تعامل با فضای معماری

ایجاد حس مکان و تعامل با فضای معماری از طریق بازی های محیطی

ایجاد حس مکان و تعامل با فضای معماری، موضوعی است که یک معمار در اثرش، همیشه به دنبال آن است. و در صورت نبود این ارتباط بین کاربر و معماری، پر بیراه نیست اگر پروژه را شکست خورده و یا ناتمام فرض کنیم. معماری که کالبدیست بر روح، معنا و فعالیت، چگونه می تواند بدون…

ادامه مطلب
شبکه شهرهای خلاق یونسکو UCCN

شبکه شهرهای خلاق یونسکو در جهان UCCN و مزایای عضویت در آن

عبارت شهر خلاق به گوش معماران و شهرسازان آشنا است. اما نه فقط مدیران و متخصصان شهری، بلکه همه باید با معنای این دو کلمه و شبکه شهرهای خلاق یونسکو UCCN در جهان آشنا باشند. چرا که تاثیر به سزایی در برند شهری، رشد شهر و آینده شهروندان دارد. همچنین آگاهی از این مقوله در…

ادامه مطلب

معمارانِ کارآفرین و دانش آموخته های معماریِ موفق در رشته های دیگر؛ داخل و خارج از ایران

در مقاله ای که پیشتر منتشر کردیم از دلایل پتانسیل بالای فارغ التحصیلان معماری و طراحی شهری، در ورود به عرصه کارافرینی صحبت کردیم. همچنین اشاره کردیم که به سبب میان رشته ای بودنِ معماری و طراحی شهری، دانشجویان این فرصت را دارند که علاوه بر آشنایی با رشته های مکمل و هم راستا، خود…

ادامه مطلب

دلایل موفقیت فارغ التحصیلان معماری و طراحی شهری در عرصه کارآفرینی و استارتاپی

تجسم بیشترِ ما، فارغ التحصیلان معماری و طراحی شهری، از آینده شغلیمان عضویت در سازمان نظام مهندسی، گرفتن حق امضا، جذبِ شرکت هایِ قدر شدن و تاسیس شرکت مهندسین مشاور هست. و یا تاسیس استودیوی مستقل و کار بر روی پرسنال برندینگ و همچنین انجام کارهای دیگر مثل تری دی مدلینگ و … . اما…

ادامه مطلب
استارتاپ موفق معماری

معرفی 7 استارتاپ موفق معماری در جهان

تکنولوژی و بستر وب روز به روز گستره ی خود را به تمام رشته های تحصیلی و کاری می کشاند و معماری نیز از این قاعده مستثنی نیست. طی یک دهه گذشته ، صنعت – AEC  Architecture, Engineering, and Construction شاهد ظهور استارتاپ های موفق معماری بوده است. شرکت های جوانی که با استفاده از…

ادامه مطلب
بازی اینستاگرامی ژوژمان

برگزاری بازی اینستاگرامی ژوژمان به مناسبت روز معمار

بازی اینستاگرامی ژوژمان یک بازی محیطی آنلاین می باشد که در بستر اینستاگرام و به مناسبت بزرگداشت روز معمار ، توسط تیم سیویتاس و با همکاری پیج های مرتبط با مباحث معماری، شهرسازی و هنر برگزار می شود. این بازی در 3 اردیبهشت 1399 از صفحه اینستاگرامی civitas_ir شروع شده و تا 10 اردیبهشت ادامه…

ادامه مطلب
ایجاد حس مکان و تعامل با فضای معماری

ایجاد حس مکان و تعامل با فضای معماری از طریق بازی های محیطی

ایجاد حس مکان و تعامل با فضای معماری، موضوعی است که یک معمار در اثرش، همیشه به دنبال آن است. و در صورت نبود این ارتباط بین کاربر و معماری، پر بیراه نیست اگر پروژه را شکست خورده و یا ناتمام فرض کنیم. معماری که کالبدیست بر روح، معنا و فعالیت، چگونه می تواند بدون…

ادامه مطلب
بازی محیطی تبلیغاتی

بازی محیطی تبلیغاتی ؛ جایگزینی مناسب برای تبلیغات محیطی

کسب و کارها برای معرفی برند خود و کارشان از راه های مختلفی استفاده می کنند. با این هدف که تا جای ممکن، افراد بیشتری از کسب و کار آن ها و خدمات و محصولاتشان مطلع شوند، آن ها را با یک تصویر مثبت به خاطر بسپارند و در بهترین شرایط، آن ها را به…

ادامه مطلب
شبکه شهرهای خلاق یونسکو UCCN

شبکه شهرهای خلاق یونسکو در جهان UCCN و مزایای عضویت در آن

عبارت شهر خلاق به گوش معماران و شهرسازان آشنا است. اما نه فقط مدیران و متخصصان شهری، بلکه همه باید با معنای این دو کلمه و شبکه شهرهای خلاق یونسکو UCCN در جهان آشنا باشند. چرا که تاثیر به سزایی در برند شهری، رشد شهر و آینده شهروندان دارد. همچنین آگاهی از این مقوله در…

ادامه مطلب

معمارانِ کارآفرین و دانش آموخته های معماریِ موفق در رشته های دیگر؛ داخل و خارج از ایران

در مقاله ای که پیشتر منتشر کردیم از دلایل پتانسیل بالای فارغ التحصیلان معماری و طراحی شهری، در ورود به عرصه کارافرینی صحبت کردیم. همچنین اشاره کردیم که به سبب میان رشته ای بودنِ معماری و طراحی شهری، دانشجویان این فرصت را دارند که علاوه بر آشنایی با رشته های مکمل و هم راستا، خود…

ادامه مطلب
کارآفرینی
استارتاپ موفق معماری

معرفی 7 استارتاپ موفق معماری در جهان

تکنولوژی و بستر وب روز به روز گستره ی خود را به تمام رشته های تحصیلی و کاری می کشاند و معماری نیز از این قاعده مستثنی نیست. طی یک دهه گذشته ، صنعت – AEC  Architecture, Engineering, and Construction شاهد ظهور استارتاپ های موفق معماری بوده است. شرکت های جوانی که با استفاده از…

ادامه مطلب

معمارانِ کارآفرین و دانش آموخته های معماریِ موفق در رشته های دیگر؛ داخل و خارج از ایران

در مقاله ای که پیشتر منتشر کردیم از دلایل پتانسیل بالای فارغ التحصیلان معماری و طراحی شهری، در ورود به عرصه کارافرینی صحبت کردیم. همچنین اشاره کردیم که به سبب میان رشته ای بودنِ معماری و طراحی شهری، دانشجویان این فرصت را دارند که علاوه بر آشنایی با رشته های مکمل و هم راستا، خود…

ادامه مطلب

دلایل موفقیت فارغ التحصیلان معماری و طراحی شهری در عرصه کارآفرینی و استارتاپی

تجسم بیشترِ ما، فارغ التحصیلان معماری و طراحی شهری، از آینده شغلیمان عضویت در سازمان نظام مهندسی، گرفتن حق امضا، جذبِ شرکت هایِ قدر شدن و تاسیس شرکت مهندسین مشاور هست. و یا تاسیس استودیوی مستقل و کار بر روی پرسنال برندینگ و همچنین انجام کارهای دیگر مثل تری دی مدلینگ و … . اما…

ادامه مطلب
گیمیفیکیشن و بازی محیطی
بازی اینستاگرامی ژوژمان

برگزاری بازی اینستاگرامی ژوژمان به مناسبت روز معمار

بازی اینستاگرامی ژوژمان یک بازی محیطی آنلاین می باشد که در بستر اینستاگرام و به مناسبت بزرگداشت روز معمار ، توسط تیم سیویتاس و با همکاری پیج های مرتبط با مباحث معماری، شهرسازی و هنر برگزار می شود. این بازی در 3 اردیبهشت 1399 از صفحه اینستاگرامی civitas_ir شروع شده و تا 10 اردیبهشت ادامه…

ادامه مطلب
ایجاد حس مکان و تعامل با فضای معماری

ایجاد حس مکان و تعامل با فضای معماری از طریق بازی های محیطی

ایجاد حس مکان و تعامل با فضای معماری، موضوعی است که یک معمار در اثرش، همیشه به دنبال آن است. و در صورت نبود این ارتباط بین کاربر و معماری، پر بیراه نیست اگر پروژه را شکست خورده و یا ناتمام فرض کنیم. معماری که کالبدیست بر روح، معنا و فعالیت، چگونه می تواند بدون…

ادامه مطلب
بازی محیطی تبلیغاتی

بازی محیطی تبلیغاتی ؛ جایگزینی مناسب برای تبلیغات محیطی

کسب و کارها برای معرفی برند خود و کارشان از راه های مختلفی استفاده می کنند. با این هدف که تا جای ممکن، افراد بیشتری از کسب و کار آن ها و خدمات و محصولاتشان مطلع شوند، آن ها را با یک تصویر مثبت به خاطر بسپارند و در بهترین شرایط، آن ها را به…

ادامه مطلب
سواد معماری و شهری
استارتاپ موفق معماری

معرفی 7 استارتاپ موفق معماری در جهان

تکنولوژی و بستر وب روز به روز گستره ی خود را به تمام رشته های تحصیلی و کاری می کشاند و معماری نیز از این قاعده مستثنی نیست. طی یک دهه گذشته ، صنعت – AEC  Architecture, Engineering, and Construction شاهد ظهور استارتاپ های موفق معماری بوده است. شرکت های جوانی که با استفاده از…

ادامه مطلب
بازی اینستاگرامی ژوژمان

برگزاری بازی اینستاگرامی ژوژمان به مناسبت روز معمار

بازی اینستاگرامی ژوژمان یک بازی محیطی آنلاین می باشد که در بستر اینستاگرام و به مناسبت بزرگداشت روز معمار ، توسط تیم سیویتاس و با همکاری پیج های مرتبط با مباحث معماری، شهرسازی و هنر برگزار می شود. این بازی در 3 اردیبهشت 1399 از صفحه اینستاگرامی civitas_ir شروع شده و تا 10 اردیبهشت ادامه…

ادامه مطلب
ایجاد حس مکان و تعامل با فضای معماری

ایجاد حس مکان و تعامل با فضای معماری از طریق بازی های محیطی

ایجاد حس مکان و تعامل با فضای معماری، موضوعی است که یک معمار در اثرش، همیشه به دنبال آن است. و در صورت نبود این ارتباط بین کاربر و معماری، پر بیراه نیست اگر پروژه را شکست خورده و یا ناتمام فرض کنیم. معماری که کالبدیست بر روح، معنا و فعالیت، چگونه می تواند بدون…

ادامه مطلب
شبکه شهرهای خلاق یونسکو UCCN

شبکه شهرهای خلاق یونسکو در جهان UCCN و مزایای عضویت در آن

عبارت شهر خلاق به گوش معماران و شهرسازان آشنا است. اما نه فقط مدیران و متخصصان شهری، بلکه همه باید با معنای این دو کلمه و شبکه شهرهای خلاق یونسکو UCCN در جهان آشنا باشند. چرا که تاثیر به سزایی در برند شهری، رشد شهر و آینده شهروندان دارد. همچنین آگاهی از این مقوله در…

ادامه مطلب

معمارانِ کارآفرین و دانش آموخته های معماریِ موفق در رشته های دیگر؛ داخل و خارج از ایران

در مقاله ای که پیشتر منتشر کردیم از دلایل پتانسیل بالای فارغ التحصیلان معماری و طراحی شهری، در ورود به عرصه کارافرینی صحبت کردیم. همچنین اشاره کردیم که به سبب میان رشته ای بودنِ معماری و طراحی شهری، دانشجویان این فرصت را دارند که علاوه بر آشنایی با رشته های مکمل و هم راستا، خود…

ادامه مطلب

دلایل موفقیت فارغ التحصیلان معماری و طراحی شهری در عرصه کارآفرینی و استارتاپی

تجسم بیشترِ ما، فارغ التحصیلان معماری و طراحی شهری، از آینده شغلیمان عضویت در سازمان نظام مهندسی، گرفتن حق امضا، جذبِ شرکت هایِ قدر شدن و تاسیس شرکت مهندسین مشاور هست. و یا تاسیس استودیوی مستقل و کار بر روی پرسنال برندینگ و همچنین انجام کارهای دیگر مثل تری دی مدلینگ و … . اما…

ادامه مطلب
همه
استارتاپ موفق معماری

معرفی 7 استارتاپ موفق معماری در جهان

تکنولوژی و بستر وب روز به روز گستره ی خود را به تمام رشته های تحصیلی و کاری می کشاند و معماری نیز از این قاعده مستثنی نیست. طی یک دهه گذشته ، صنعت – AEC  Architecture, Engineering, and Construction شاهد ظهور استارتاپ های موفق معماری بوده است. شرکت های جوانی که با استفاده از…

ادامه مطلب
بازی اینستاگرامی ژوژمان

برگزاری بازی اینستاگرامی ژوژمان به مناسبت روز معمار

بازی اینستاگرامی ژوژمان یک بازی محیطی آنلاین می باشد که در بستر اینستاگرام و به مناسبت بزرگداشت روز معمار ، توسط تیم سیویتاس و با همکاری پیج های مرتبط با مباحث معماری، شهرسازی و هنر برگزار می شود. این بازی در 3 اردیبهشت 1399 از صفحه اینستاگرامی civitas_ir شروع شده و تا 10 اردیبهشت ادامه…

ادامه مطلب
ایجاد حس مکان و تعامل با فضای معماری

ایجاد حس مکان و تعامل با فضای معماری از طریق بازی های محیطی

ایجاد حس مکان و تعامل با فضای معماری، موضوعی است که یک معمار در اثرش، همیشه به دنبال آن است. و در صورت نبود این ارتباط بین کاربر و معماری، پر بیراه نیست اگر پروژه را شکست خورده و یا ناتمام فرض کنیم. معماری که کالبدیست بر روح، معنا و فعالیت، چگونه می تواند بدون…

ادامه مطلب
بازی محیطی تبلیغاتی

بازی محیطی تبلیغاتی ؛ جایگزینی مناسب برای تبلیغات محیطی

کسب و کارها برای معرفی برند خود و کارشان از راه های مختلفی استفاده می کنند. با این هدف که تا جای ممکن، افراد بیشتری از کسب و کار آن ها و خدمات و محصولاتشان مطلع شوند، آن ها را با یک تصویر مثبت به خاطر بسپارند و در بهترین شرایط، آن ها را به…

ادامه مطلب
شبکه شهرهای خلاق یونسکو UCCN

شبکه شهرهای خلاق یونسکو در جهان UCCN و مزایای عضویت در آن

عبارت شهر خلاق به گوش معماران و شهرسازان آشنا است. اما نه فقط مدیران و متخصصان شهری، بلکه همه باید با معنای این دو کلمه و شبکه شهرهای خلاق یونسکو UCCN در جهان آشنا باشند. چرا که تاثیر به سزایی در برند شهری، رشد شهر و آینده شهروندان دارد. همچنین آگاهی از این مقوله در…

ادامه مطلب

معمارانِ کارآفرین و دانش آموخته های معماریِ موفق در رشته های دیگر؛ داخل و خارج از ایران

در مقاله ای که پیشتر منتشر کردیم از دلایل پتانسیل بالای فارغ التحصیلان معماری و طراحی شهری، در ورود به عرصه کارافرینی صحبت کردیم. همچنین اشاره کردیم که به سبب میان رشته ای بودنِ معماری و طراحی شهری، دانشجویان این فرصت را دارند که علاوه بر آشنایی با رشته های مکمل و هم راستا، خود…

ادامه مطلب